ΓΤΤ


Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Ο κομάντο Δημήτρης Γεωργάκης... στο ψηφοδέλτιο της Ρένας Καραλαριώτου στο Δήμο Λαρισαίων



Την απόφασή του να είναι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το Συνδυασμό «Λάρισα – Νέα Αρχή» γνωστοποίησε ο Συνταγματάρχης Εν Αποστρατεία  κ. Δημήτρης Γεωργάκης.
Ο κ. Γεωργάκης είναι επίσης Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ειδικών Δυνάμεων, ενώ είναι γνωστή η προσφορά του στα κοινά της πόλης μας αφού έχει διατελέσει Δημοτικός  Σύμβουλος από το 1998 έως το 2010.
Συντασσόμενος στο πλευρό της Ρένας Καραλαριώτου, ο κ. Γεωργάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση προς τους πολίτες της Λάρισας:

«Οι δημοτικές εκλογές είναι σε λιγότερο από δυο μήνες. Οι άνθρωποι που τόσα χρόνια ήταν δίπλα μου, οι συνεργάτες μου που στήριζαν την κάθε μου επιλογή στο παρελθόν, συναποφασίσαμε τώρα να στηρίξουν και την υποψηφιότητά μου με τον Συνδυασμό «Λάρισα – Νέα Αρχή» της κ. Ρένας Καραλαριώτου.
Τα χρόνια που ασχολήθηκα με τα δημοτικά πράγματα της πόλης μας, έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό. Με τους συμπολίτες μου, δώσαμε πολλούς και ενίοτε σκληρούς αγώνες για τα προβλήματα που υπήρχαν στη πόλη, στη κάθε  γειτονιά. Είμαστε γνωστοί πια, ξέρετε ποιος πραγματικά είμαι. Οι συστάσεις για πολλούς θα ήταν μάλλον περιττές.
Ξεκινώντας την νέα μου προσπάθεια, δίπλα σ’ έναν νέο άνθρωπο, με αυτοδιοικητική εμπειρία και όρεξη για δουλειά, δεσμεύομαι ότι θα είμαι ο ίδιος άνθρωπος, αυτός που γνωρίζετε τόσα χρόνια,  πιο έμπειρος, πιο διεκδικητικός πιο αποφασιστικός, και πιστεύω καλύτερος για το συμφέρον της πόλης και των πολιτών της.
Η κατάσταση στη χώρα μας είναι δύσκολη. Δύσκολες όμως θα είναι και οι αποφάσεις που θα κληθούμε να πάρουμε και για το δήμο μας, λόγω των οικονομικών κυρίως. Όμως η πόλη μας θα συνεχίζει να υπάρχει, να έχει ανάγκες, να ζει και να κινείται σε γρήγορους ρυθμούς και αυτό απαιτεί ανθρώπους που θα δώσουν άλλο αέρα σ΄ αυτή και τους πολίτες της, βάζοντας την σε νέα τροχιά ανάπτυξης και ευημερίας.
Το μέλλον είναι μπροστά, ένα καλύτερο αύριο δικαιούμαστε όλοι μας, σε μια πόλη που μπορεί και έχει να δώσει πολλά, ιδιαίτερα στους νέους.
Αυτή είναι η δέσμευσή μου απέναντι σε όλους σας.»

ΘΕΣΣΑΛΙΚΑ ΝΕΑ: Ένα παραπολιτικό σχόλιο στην υπομονή σας... ο κ. Γεωργάκης είναι χωρίς καμία αμφιβολία ο πιο μάχιμος δημοτικός σύμβουλος των τελευταίων 10 ετών στο Δήμο Λαρισαίων. Αδικήθηκε πολλάκις από το κομματικό σύστημα του ένδοξου ΠΑΣΟΚ. Είναι προσωπική αδικία όμως που δεν θέτει τον εαυτό του ως επικεφαλής ενός ανεξάρτητου ψηφοδελτίου... ας είναι όλοι κρίνονται από τις επιλογές τους. Από όλους εμάς ευχές για καλή επιτυχία... στον Ράμπο του Δήμου Λαρισαίων.